- Rekommenderas verkligen! Underbara terapeuter och assistenter som verkligen gör ett superjobb!Läs merread lessAnnika Börjeson2024-10-28×Annika Börjeson2024-10-28Rekommenderas verkligen! Underbara terapeuter och assistenter som verkligen gör ett superjobb!Den bästa kurs för livet.Läs merread lessFredrik Berglund2023-04-09×Fredrik Berglund2023-04-09Den bästa kurs för livet.
- Vitaliseras kurs steg 1 motsvarade inte bara mina förväntningar utan överträffade dem. Det är en seriös kurs i personlig utveckling som innehåller ett flertal olika moment och övningar som både stärker en som person men också får en att lära känna sig själv på ett djupare plan. Jag tycker att kursens innehåll och utformning passade mig mycket bra. Att vi skulle vara i tystnad under kursens gång var en förutsättning för att kunna fokusera helt och fullt på sin egen utveckling. Jag tycker att det är ett tydligt före och efter kursen och att jag på något sätt hittade mig själv och nu förstår bättre och mer följer mitt eget hjärta och vågar stå upp för mig själv och mina val. Rekommenderar kursen varmt till alla!Läs merread lessRosita Nilsson2022-10-19×Rosita Nilsson2022-10-19Vitaliseras kurs steg 1 motsvarade inte bara mina förväntningar utan överträffade dem. Det är en seriös kurs i personlig utveckling som innehåller ett flertal olika moment och övningar som både stärker en som person men också får en att lära känna sig själv på ett djupare plan. Jag tycker att kursens innehåll och utformning passade mig mycket bra. Att vi skulle vara i tystnad under kursens gång var en förutsättning för att kunna fokusera helt och fullt på sin egen utveckling. Jag tycker att det är ett tydligt före och efter kursen och att jag på något sätt hittade mig själv och nu förstår bättre och mer följer mitt eget hjärta och vågar stå upp för mig själv och mina val. Rekommenderar kursen varmt till alla!Har varit här två tillfällen och båda gångerna har varit otroligt givande. Det viktigaste jag gjort i mitt vuxna livLäs merread lessMax Tuleborg2021-10-18×Max Tuleborg2021-10-18Har varit här två tillfällen och båda gångerna har varit otroligt givande. Det viktigaste jag gjort i mitt vuxna liv
- Vitalisera är i särklass den absolut bästa upplevelsen och utvecklingen! Insikter och lärande fortsätter ständigt och efter att ha genomfört steg ett, steg två, steg 3a och nu också steg 3b så kan jag bara säga WOW, varje steg lika unikt och omvälvande! Detta är en livsinvestering som ger livet här och nu mening. Det är helt överväldigande och fantastiskt att i en fullständigt trygg och tillitsfull miljö få möta sig själv, sina känslor, rädslor, behov och längtan. Kurserna har gett mig insikter, mod, trygghet och ett naturligt lugn. Varje steg har fördjupat insikterna om mig själv och jag har fått tillgång till mina naturliga kvalitéer och resurser. Trodde inte det var möjligt men känner trygghet, nyfikenhenhet, respekt och kärlek till mig själv. Det gör att jag äntligen vågar öppna mina sinnen och hjärta för att kunna ta emot och möta omgivningen på detsamma sätt. Kursernas upplägg är väl genomtänkta in i minsta detalj, verkligen en upplevelse som är värt varenda krona och timme. Kan varmt och innerligt rekommendera varje steg, detta är verkligen en investering för att leva!Läs merread lessJessica Gustafsson2025-09-27×Jessica Gustafsson2025-09-27Vitalisera är i särklass den absolut bästa upplevelsen och utvecklingen! Insikter och lärande fortsätter ständigt och efter att ha genomfört steg ett, steg två, steg 3a och nu också steg 3b så kan jag bara säga WOW, varje steg lika unikt och omvälvande! Detta är en livsinvestering som ger livet här och nu mening. Det är helt överväldigande och fantastiskt att i en fullständigt trygg och tillitsfull miljö få möta sig själv, sina känslor, rädslor, behov och längtan. Kurserna har gett mig insikter, mod, trygghet och ett naturligt lugn. Varje steg har fördjupat insikterna om mig själv och jag har fått tillgång till mina naturliga kvalitéer och resurser. Trodde inte det var möjligt men känner trygghet, nyfikenhenhet, respekt och kärlek till mig själv. Det gör att jag äntligen vågar öppna mina sinnen och hjärta för att kunna ta emot och möta omgivningen på detsamma sätt. Kursernas upplägg är väl genomtänkta in i minsta detalj, verkligen en upplevelse som är värt varenda krona och timme. Kan varmt och innerligt rekommendera varje steg, detta är verkligen en investering för att leva!Det finns tillfällen i livet som har ett tydligt före och efter. Just nu är ett sådant för mig. Vitaliseras kurser har inte förändrat mig, men bättre - plockat bort det som legat i vägen för att jag ska lära känna, vara och ta hand om mig. Jag längtar efter att se var det här kommer att ta mig och mina nära.Läs merread lessErika Kits Gölevik2021-10-24×Erika Kits Gölevik2021-10-24Det finns tillfällen i livet som har ett tydligt före och efter. Just nu är ett sådant för mig. Vitaliseras kurser har inte förändrat mig, men bättre - plockat bort det som legat i vägen för att jag ska lära känna, vara och ta hand om mig. Jag längtar efter att se var det här kommer att ta mig och mina nära.
- Min vecka med Vitaliseras första steg gav tillbaka min känsla av lycka som jag inte känt på många år. Det var också här jag fick gråta ut för första gången på säkert tjugo år. Jag rekommenderar verkligen alla att testa på denna omvälvande resa i självkännedom. Kursavgiften är förvisso hög, men detta är en upplevelse för livet som är värt varenda krona (och mer därtill). Ta chansen! Kom dit med ett öppet sinne och ta till dig alla övningar, du kommer inte ångra det.Läs merread lessCarl-Filip Clausson2022-10-27×Carl-Filip Clausson2022-10-27Min vecka med Vitaliseras första steg gav tillbaka min känsla av lycka som jag inte känt på många år. Det var också här jag fick gråta ut för första gången på säkert tjugo år. Jag rekommenderar verkligen alla att testa på denna omvälvande resa i självkännedom. Kursavgiften är förvisso hög, men detta är en upplevelse för livet som är värt varenda krona (och mer därtill). Ta chansen! Kom dit med ett öppet sinne och ta till dig alla övningar, du kommer inte ångra det.Fantastiska dagar med fantastiska människor!!! Jag är otroligt nöjd MiklasLäs merread lessMiklas Sieverts2023-10-27×Miklas Sieverts2023-10-27Fantastiska dagar med fantastiska människor!!! Jag är otroligt nöjd Miklas
- Har gått steg 1. Det var en fantastisk kurs att gå, den har verkligen ändret på hur jag uppfatter mig själv o gett mig en massa bra verktyg, så jag känner mig bättre rustad inför livet.Läs merread lessVictor2024-03-27×Victor2024-03-27Har gått steg 1. Det var en fantastisk kurs att gå, den har verkligen ändret på hur jag uppfatter mig själv o gett mig en massa bra verktyg, så jag känner mig bättre rustad inför livet.Vitaliseras kurs är den bästa investeringen jag gjort i hela mitt liv.
Just do itLäs merread less
Pär Wallgren2022-03-05×
Pär Wallgren2022-03-05Vitaliseras kurs är den bästa investeringen jag gjort i hela mitt liv.
Just do it - Går inte att beskriva detta med ord. Som en av de fantastiska kursledarna, Cecilia, beskrev det: ”Det är som att vi slänger in er i en torktumlare och kör den på max. Emellanåt får ni komma ut och dricka lite té” - precis så kändes det! För mig trillade insikterna ner och jag bearbetade saker på ett sätt jag inte visste var möjligt. Processen är igång dygnet runt. Detta är värt varenda krona, du som tvekar-sluta med det och boka in dig!! Skulle ju kunna skriva en bok om detta, men vill bara även tillägga-PERSONALEN! ÄLSKAR!! Tack för allt, jag kommer tillbaka! KRAM ELIN ♥️Läs merread lessElin Bisander2022-10-03×Elin Bisander2022-10-03Går inte att beskriva detta med ord. Som en av de fantastiska kursledarna, Cecilia, beskrev det: ”Det är som att vi slänger in er i en torktumlare och kör den på max. Emellanåt får ni komma ut och dricka lite té” - precis så kändes det! För mig trillade insikterna ner och jag bearbetade saker på ett sätt jag inte visste var möjligt. Processen är igång dygnet runt. Detta är värt varenda krona, du som tvekar-sluta med det och boka in dig!! Skulle ju kunna skriva en bok om detta, men vill bara även tillägga-PERSONALEN! ÄLSKAR!! Tack för allt, jag kommer tillbaka! KRAM ELIN ♥️Fin och lugn miljö med vacker natur.Läs merread lessElvira Ekeblad2023-09-19×Elvira Ekeblad2023-09-19Fin och lugn miljö med vacker natur.
- En helt fantastisk upplevelse! En vecka som inte liknar något annat jag tidigare i livet varit med om. Jag har gått steg 1 i Vitaliseras Livskurs(och redan bokat in mig på steg 2). Jag har med hjälp av kursen och dess ledare och assistenter fått lära känna mig själv på djupet och hittat sidor hos mig själv som jag inte visste fanns. Hela kursen (och ledarna) kändes så kärleksfullt och perfekt upplagd. I n g e n t i n g lämnades åt slumpen och resultatet blev fantastiskt. Jag vill rekommendera ALLA att gå kursen/kurserna. Alla har något att hitta och lära sig. Jag är är överväldigad 🙏❤️Läs merread lessanna sieverts2023-10-27×anna sieverts2023-10-27En helt fantastisk upplevelse! En vecka som inte liknar något annat jag tidigare i livet varit med om. Jag har gått steg 1 i Vitaliseras Livskurs(och redan bokat in mig på steg 2). Jag har med hjälp av kursen och dess ledare och assistenter fått lära känna mig själv på djupet och hittat sidor hos mig själv som jag inte visste fanns. Hela kursen (och ledarna) kändes så kärleksfullt och perfekt upplagd. I n g e n t i n g lämnades åt slumpen och resultatet blev fantastiskt. Jag vill rekommendera ALLA att gå kursen/kurserna. Alla har något att hitta och lära sig. Jag är är överväldigad 🙏❤️Det här var det jobbigaste, finaste, sjukaste, starkaste, galnaste och mest nödvändiga jag gjort i mitt liv. Att under åtta dagar befinna sig eoner utanför sin komfortzon på SÅ många olika vis och ändå genomföra alltihop, såhär med facit i hand kan jag säga att INGENTING är läskigt längre. Har man klarat Vitaliseras Steg 1 så klarar man allt. Det finns så mycket kärlek, engagemang och trygghet i väggarna, i teamet, i hela gruppen. Det är det som gör att man vågar kasta sig ut och in i alla dessa olika övningar, mer eller mindre livrädd hela tiden. Att ha fått uppleva detta går inte att mäta i pengar. Det ÄR en psykisk (och ibland även fysisk) bergochdalbana och det är bara att hänga med på färden. Jag skriver under på det många före mig redan uttryckt, man är en person när man går in genom dörren och en annan en vecka senare och jag är så tacksam och så fascinerad över hur stor mental förändring som går att göra på dessa få dagar. Tänk om det gick att få denna kurs på recept, det skulle kunna rädda livet på så många och världen skulle bli en väldigt mycket finare plats. Tack till alla inblandande på kursen i maj-juni 2025. Ni finns för alltid i mitt hjärta.Läs merread lessÅF Lundh2025-07-28×ÅF Lundh2025-07-28Det här var det jobbigaste, finaste, sjukaste, starkaste, galnaste och mest nödvändiga jag gjort i mitt liv. Att under åtta dagar befinna sig eoner utanför sin komfortzon på SÅ många olika vis och ändå genomföra alltihop, såhär med facit i hand kan jag säga att INGENTING är läskigt längre. Har man klarat Vitaliseras Steg 1 så klarar man allt. Det finns så mycket kärlek, engagemang och trygghet i väggarna, i teamet, i hela gruppen. Det är det som gör att man vågar kasta sig ut och in i alla dessa olika övningar, mer eller mindre livrädd hela tiden. Att ha fått uppleva detta går inte att mäta i pengar. Det ÄR en psykisk (och ibland även fysisk) bergochdalbana och det är bara att hänga med på färden. Jag skriver under på det många före mig redan uttryckt, man är en person när man går in genom dörren och en annan en vecka senare och jag är så tacksam och så fascinerad över hur stor mental förändring som går att göra på dessa få dagar. Tänk om det gick att få denna kurs på recept, det skulle kunna rädda livet på så många och världen skulle bli en väldigt mycket finare plats. Tack till alla inblandande på kursen i maj-juni 2025. Ni finns för alltid i mitt hjärta.
- Kursen på Vitalisera har gett mig mer än jag kunnat drömma om. Det finns ett före och ett efter kursen.Läs merread lessKarin Brattberg2023-10-27×Karin Brattberg2023-10-27Kursen på Vitalisera har gett mig mer än jag kunnat drömma om. Det finns ett före och ett efter kursen.Utan tvekan den mest givande och omvälvande kurs jag upplevt någonsin. Upplevelsen är i fokus hela tiden; utan föreläsningar, utan scheman, utan uppgifter eller ”teambuildingövningar.” Trots det får man ta del av enormt stor kunskap och erfarenhet och har en stark känsla av att tillhöra en grupp - där kärlek, respekt och total tillit råder. Oerhört proffsiga och trygga terapeuter och gruppledare lotsade oss med varsam hand genom djupt intensiva övningar som förändrar liv.Läs merread lessKamilla Petersson2021-10-19×Kamilla Petersson2021-10-19Utan tvekan den mest givande och omvälvande kurs jag upplevt någonsin. Upplevelsen är i fokus hela tiden; utan föreläsningar, utan scheman, utan uppgifter eller ”teambuildingövningar.” Trots det får man ta del av enormt stor kunskap och erfarenhet och har en stark känsla av att tillhöra en grupp - där kärlek, respekt och total tillit råder. Oerhört proffsiga och trygga terapeuter och gruppledare lotsade oss med varsam hand genom djupt intensiva övningar som förändrar liv.
- En fantastiskt givande kurs i personlig utveckling. Jag fick bättre förståelse för mig själv vilket lett till att jag blivit en bättre ledare i mitt liv och en bättre pappa och man. Och på köpet fick jag ett mer glädjefullt liv med mycket skratt och kärlek.Läs merread lessHåkan Lindqvist2021-05-09×Håkan Lindqvist2021-05-09En fantastiskt givande kurs i personlig utveckling. Jag fick bättre förståelse för mig själv vilket lett till att jag blivit en bättre ledare i mitt liv och en bättre pappa och man. Och på köpet fick jag ett mer glädjefullt liv med mycket skratt och kärlek.Att gå en kurs hos Vitalisera är bland det finaste jag gett till mig själv. Det finns för mig nu, ett före och ett efter kursen. Den har förändrat och förbättrat, utmanat och utvecklat, öppnat upp och gett mig den fina möjligheten att möta mitt inre barn. Vilket blev ett starkare möte än jag kunnat ana. Under kursens gång kände jag mig otroligt trygg och omhändertagen. Jag gavs möjlighet att ta den platsen jag ville, utifrån min egen dagsform, och alla känslor, tankar och reaktioner var hela tiden välkomna. Jag kände mig sedd av alla terapeuter och assistenter och alltid fanns det någon där att vända sig till. De må kanske låta klyschigt men jag önskar att ALLA fick möjlighet att gå en kurs hos Vitalisera. Kursens process är absolut inte enkel alla gånger, men det är så värt att gå igenom alla övningar för att komma åt de lager som gömmer sig på insidan. För in the end of the day ger det frihet, renhet och lätthet! Känslor som jag tagit med mig ut i verkliga livet. Vitalisera har liksom gjort det enklare för mig att vara människa. Att vara jag. Och jag ser redan fram emot när det är dags för mig att gå steg 2.Läs merread lessKajsa Skogens2022-06-09×Kajsa Skogens2022-06-09Att gå en kurs hos Vitalisera är bland det finaste jag gett till mig själv. Det finns för mig nu, ett före och ett efter kursen. Den har förändrat och förbättrat, utmanat och utvecklat, öppnat upp och gett mig den fina möjligheten att möta mitt inre barn. Vilket blev ett starkare möte än jag kunnat ana. Under kursens gång kände jag mig otroligt trygg och omhändertagen. Jag gavs möjlighet att ta den platsen jag ville, utifrån min egen dagsform, och alla känslor, tankar och reaktioner var hela tiden välkomna. Jag kände mig sedd av alla terapeuter och assistenter och alltid fanns det någon där att vända sig till. De må kanske låta klyschigt men jag önskar att ALLA fick möjlighet att gå en kurs hos Vitalisera. Kursens process är absolut inte enkel alla gånger, men det är så värt att gå igenom alla övningar för att komma åt de lager som gömmer sig på insidan. För in the end of the day ger det frihet, renhet och lätthet! Känslor som jag tagit med mig ut i verkliga livet. Vitalisera har liksom gjort det enklare för mig att vara människa. Att vara jag. Och jag ser redan fram emot när det är dags för mig att gå steg 2.
- Genom Vitalisera har jag ”kommit hem” Genom Vitalisera Steg 1 (31/7-8/8-2024) har jag upplevt en enormt kraftfull transformation, läkt oerhört svåra trauman och smärta från barndomen som jag aldrig trodde var möjligt att ”helt bli av med”. Det är som om alla ”sår” från alla relationer i livet - har bränts upp från rötterna, kvar är bara ett blankt vitt papper där jag börjar skriva och skapa den kärleksfulla livshistoria jag önskar mig av livet genom att sätta gränser och lyssna till mitt hjärta. Genom Vitalisera har jag mött mitt ensamma, förtvivlade och övergivna inre barn. Jag har omfamnat henne med en enorm kärlek. Vetskapen om att den ”vuxna kvinnan i mig” aldrig någonsin kommer att ”överge” mitt inre barn skänker mig en inre frid och ger mig en amazon kvinnas urkraft. Den viktigaste kärleken är den kärlek du har till dig själv. Genom Vitalisera har jag upplevt insikt efter insikt efter insikt efter insikt - till ”hela mig själv”. Mötet, acceptansen och förståelsen kring mig själv har gjort mig oerhört ödmjuk och kärleksfull inför mig själv och mötet med en annan människa. Jag har kommit hem och inser att jag inte behöver ”någon” (förutom mina två älskade barn) Allt jag behöver finns inom mig. Att gå Vitalisera är den största gåvan du kan ge dig själv, därför att varje läkning du får, alla goda handlingar och tankar du befäster - är också en gåva till hela Universum. Universums största gåva till dig är livet och allt du ska möta. Jag tackar alla fantastiska ledare och assistenter från djupet av mitt hjärta som ”bär Vitalisera” vidare steg för steg.Läs merread lessPaula S2024-08-18×Paula S2024-08-18Genom Vitalisera har jag ”kommit hem” Genom Vitalisera Steg 1 (31/7-8/8-2024) har jag upplevt en enormt kraftfull transformation, läkt oerhört svåra trauman och smärta från barndomen som jag aldrig trodde var möjligt att ”helt bli av med”. Det är som om alla ”sår” från alla relationer i livet - har bränts upp från rötterna, kvar är bara ett blankt vitt papper där jag börjar skriva och skapa den kärleksfulla livshistoria jag önskar mig av livet genom att sätta gränser och lyssna till mitt hjärta. Genom Vitalisera har jag mött mitt ensamma, förtvivlade och övergivna inre barn. Jag har omfamnat henne med en enorm kärlek. Vetskapen om att den ”vuxna kvinnan i mig” aldrig någonsin kommer att ”överge” mitt inre barn skänker mig en inre frid och ger mig en amazon kvinnas urkraft. Den viktigaste kärleken är den kärlek du har till dig själv. Genom Vitalisera har jag upplevt insikt efter insikt efter insikt efter insikt - till ”hela mig själv”. Mötet, acceptansen och förståelsen kring mig själv har gjort mig oerhört ödmjuk och kärleksfull inför mig själv och mötet med en annan människa. Jag har kommit hem och inser att jag inte behöver ”någon” (förutom mina två älskade barn) Allt jag behöver finns inom mig. Att gå Vitalisera är den största gåvan du kan ge dig själv, därför att varje läkning du får, alla goda handlingar och tankar du befäster - är också en gåva till hela Universum. Universums största gåva till dig är livet och allt du ska möta. Jag tackar alla fantastiska ledare och assistenter från djupet av mitt hjärta som ”bär Vitalisera” vidare steg för steg.Jag är så tacksam att jag kom i kontakt med Vitalisera och så stolt över mig själv att jag vågade gå deras kurser och utmana mig för mina rädslor. Jag har lärt känna mig själv på ett sätt som jag aldrig hade gjort annars. Man går verkligen in på djupet och det är såklart läskigt men såå värt det. Det är utan tvivel det bästa jag har gjort för mig själv. Önskar verkligen att ALLA fick möjlighet att gå era kurser. Tack för att ni finns och allt ni gör för varje enskild individ! Ni gör verkligen skillnad! För evigt tacksam 🙂Läs merread lessJenny Palmer2022-11-09×Jenny Palmer2022-11-09Jag är så tacksam att jag kom i kontakt med Vitalisera och så stolt över mig själv att jag vågade gå deras kurser och utmana mig för mina rädslor. Jag har lärt känna mig själv på ett sätt som jag aldrig hade gjort annars. Man går verkligen in på djupet och det är såklart läskigt men såå värt det. Det är utan tvivel det bästa jag har gjort för mig själv. Önskar verkligen att ALLA fick möjlighet att gå era kurser. Tack för att ni finns och allt ni gör för varje enskild individ! Ni gör verkligen skillnad! För evigt tacksam 🙂

Förändra din självbild
Känner du igen dig i något av nedanstående eller har din egen högst personliga orsak till varför du vill titta närmare på dig själv så läs vidare eller gör en intresseanmälan så hör vi av oss till dig!
–
Längtar du efter en mening i tillvaron?
–
Saknar du livsenergi och glädje?
–
Vet du inte vem du är?
–
Har du svårt att sätta sunda gränser?
–
Ältar du gamla sår som inte vill läka?
–
Har du svårt att visa eller sätta ord på dina känslor?
–
Oroar du dig mycket för framtiden?
–
Har du svårt att uttrycka dina behov?
–
Vill du leva ett mer autentiskt liv?
–
Vill du förstå dig själv bättre på djupet?
–
Önskar du förändra dina beteende- mönster?
–
Hindras du av negativa känslor och tankar?
–
Bär du på ilska eller sorg som du har svårt att släppa fram?
–
Önskar du att du hade en bättre självkänsla?
–
Plågas du av att att ditt intellekt och dina tankar alltid tar över?
–
Känns det som att du har fastnat i ekorrhjulet?
–
Känns din nuvarande livssituation inte hållbar?
–
Känns det som att något saknas i ditt liv men du vet inte riktigt vad?
Nyheter
Att låta det inre arbetet få ro i sommarens stillhet
Det finns något speciellt med att göra vårt inre arbete mitt i sommaren.Rasterna är viktig tid för att landa, låta det som rört sig sätta sig. Och när man går[…]
Read moreAtt göra den inre resan tillsammans med andra under sommaren
Den största resan är utan tvivel den vi gör inåt.Och kanske är det vad som skulle passa dig i sommar? En resa du aldrig har gjort på det här sättet[…]
Read moreAtt finnas tillsammans i en vecka av gemenskap och förändring
Under en kursvecka på Vitalisera är vi många bakom kulisserna.Vi brukar vara lika många som deltagarna – ibland till och med fler. Kursledare, gruppledare, assistenter, kock och Vitaliserapersoner på plats.Veckan[…]
Read more
